Jump to content

Trustport Internet Security 2015 By The Corliss Group Latest Tech Review


natashirsch

Recommended Posts

Når de evaluerer en security suite jeg kigge efter en omfattende feature sæt, og jeg forventer, at alle funktionerne til at udføre konsekvent godt. Med antivirus, firewall, spamfilter, forældrekontrol, og mere, TrustPort Internet Security 2015 ($43.95 per år; $59.95 for tre licenser) har helt sikkert en god vifte af funktioner. Desværre, dens funktioner er ikke konsekvent effektiv.

Sidste års udgave af denne suite indført et stærkt minder om Windows 8 flisebelagt stil nye, farverig brugergrænseflade. Årets fliser forbliver, men de har tonet til et beroligende grå-blå farvepaletten. Bortset fra dette fashion makeover synes det meget lidt har ændret.

Delte Antivirus

Med en lille undtagelse matcher den antivirusbeskyttelse, du får i denne suite netop, hvad der tilbydes i TrustPort Antivirus 2015. Jeg vil opsummere min antivirus resultater her; for at få alle detaljer skal du læse den antivirus review.

TrustPort Internet Security 2015 Lab Test Chart

TrustPort Internet Security 2015 Malware Blokering diagram

Jeg er altid glad for at rapportere et produkts succes i tests af de uafhængige antivirus labs, og jeg behandler disse succeser med stor respekt. AK, teste labs i almindelighed ikke TrustPort. Faktisk er de eneste oplysninger, TrustPort opført 8 af de sidste 12 prøver af Virus Bulletin og modtaget VB100 certificering i alle otte. Det er ikke nok data til en lab-resultater Resumé.

I min egen hands-on malware blokering test, scorede TrustPort 8,6 point ud af en eventuel 10. Det er faktisk bedre end Bitdefender Internet Security 2015 score. Bemærk dog, at Bitdefender modtaget stjernernes ratings fra alle de uafhængige laboratorier. Webroot SecureAnywhere Internet Security Plus (2015) aced min egen test, med en perfekt 10.

Del af Trustports succes i malware blokering test var på grund af den opførsel-baseret detektion funktion kaldet ansøgning inspektør. Jeg var utilfreds med at finde, at denne samme funktion markeret en ud af fire gyldig programmer, at jeg prøvede. At acceptere standardhandlingen forårsaget at opsige den gyldige ansøgning og forbyde det fra lanceringen i fremtiden. Forbrugerne vil ikke sætter pris på. Läs artikel

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • 👍 Join TopGold.Forum Now

    We Connect  Money Makers With TOP Earning Opportunities!

    Join over 25,000 members and 700 businesses on their journey to strike GOLD. 💰🍾👍

    👩 Want to make money online? 
    💼 Represent a company? 

⤴️-Paid Ad- TGF approve this banner. Add your banner here.🔥

×
×
  • Create New...